Nakon prvotne odgode zbog vremenskih neprilika, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede ponovno poziva sve korisnike operacije 7.2.2. s kojima su potpisani ugovori o financiranju na radionice o daljnjim provedbenim aktivnostima u sklopu projekta.
Tema radionice je: Priprema i provedba postupka javne nabave u sklopu projekta financiranog iz Mjere 7 PRR
Radionice će se održati 07. ožujka (srijeda) i 09. ožujka (petak) 2018. godine s početkom u 10 sati u kino-dvorani (Gospodarsku klub) Ministarstva gospodarstva, Ulica grada Vukovara 78, Zagreb.Obzirom na broj korisnika i kapacitet dvorane, radionice će se održati u dva termina, prema rasporedu u nastavku obavijesti. Ujedno napominjemo i naglašavamo da se radionici odazovu maksimalno dva sudionika po projektu, obzirom na ograničavajući kapacitet dvorane.
U svrhu olakšanja pripreme dokumentacije o nabavi, Agencija za plaćanja je pripremila i objavila nacrt dokumentacije o nabavi koji korisnicima može pomoći u pripremi i provedbi postupka javne nabave – http://www.apprrr.hr/Download.ashx?FileID=1cda0071-bea8-4126-9de4-85fd942e2ace
1. dan radionice 07. ožujka 2018. godine za korisnike s područja:
- Brodsko-posavske županije
- Koprivničko-križevačke županije
- Krapinsko-zagorske županije
- Međimurske županije
- Osječko-baranjske županije
- Požeško-slavonske županije
- Virovitičko-podravske županije
- Vukovarsko-srijemske županije
2. dan radionice 09. ožujka 2018. godine za korisnike s područja
- Bjelovarsko-bilogorske županije
- Dubrovačko-neretvanske županije
- Istarske županije
- Karlovačke županije
- Ličko-senjske županije
- Primorsko-goranske županije
- Sisačko-moslavačke županije
- Splitsko-dalmatinske županije
- Šibensko-kninske županije
- Varaždinske županije
- Zadarske županije
- Zagrebačke županije
Izvor: www.apprrr.hr