Nakon prvotne odgode zbog vremenskih neprilika, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede ponovno poziva sve korisnike operacije 7.2.2. s kojima su potpisani ugovori o financiranju na radionice o daljnjim provedbenim aktivnostima u sklopu projekta.

Tema radionice je: Priprema i provedba postupka javne nabave u sklopu projekta financiranog iz Mjere 7 PRR 

Radionice će se održati 07. ožujka (srijeda) i  09. ožujka (petak) 2018. godine s početkom u 10 sati u kino-dvorani (Gospodarsku klub) Ministarstva gospodarstva, Ulica grada Vukovara 78, Zagreb.Obzirom na broj korisnika i kapacitet dvorane, radionice će se održati u dva termina, prema rasporedu u nastavku obavijesti. Ujedno napominjemo i naglašavamo da se radionici odazovu maksimalno dva sudionika po projektu, obzirom na ograničavajući kapacitet dvorane.

U svrhu olakšanja pripreme dokumentacije o nabavi, Agencija za plaćanja je pripremila i objavila nacrt dokumentacije o nabavi koji korisnicima može pomoći u pripremi i provedbi postupka javne nabave – http://www.apprrr.hr/Download.ashx?FileID=1cda0071-bea8-4126-9de4-85fd942e2ace

1. dan radionice 07. ožujka 2018. godine za korisnike s područja:

  • Brodsko-posavske županije
  • Koprivničko-križevačke županije
  • Krapinsko-zagorske županije
  • Međimurske županije
  • Osječko-baranjske županije
  • Požeško-slavonske županije
  • Virovitičko-podravske županije
  • Vukovarsko-srijemske županije

2. dan radionice 09. ožujka 2018. godine za korisnike s područja

  • Bjelovarsko-bilogorske županije
  • Dubrovačko-neretvanske županije
  • Istarske županije
  • Karlovačke županije
  • Ličko-senjske županije
  • Primorsko-goranske županije
  • Sisačko-moslavačke županije
  • Splitsko-dalmatinske županije
  • Šibensko-kninske županije
  • Varaždinske županije
  • Zadarske županije
  • Zagrebačke županije

Izvor: www.apprrr.hr